Į viršu!
Dalintis

DUK – Dažniausiai užduodami klausimai.

  • KAIP ŽINOTI, KAD MANO UŽSAKYMAS YRA UŽREGISTRUOTAS?

Apmokėję užsakymą, el. paštu gausite užsakymą patvirtinantį laišką. Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ (šlamšto) skyrelį. Negavę užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu 867084854 arba el. paštu info@ede.lt.

  • KADA GAUSIU UŽSAKYMĄ?

Prekės bus pristatytos per 3– 11 darbo dienų. 

  • AR GAUSIU INFORMACIJĄ APIE UŽSAKYMO IŠSIUNTIMĄ / PARUOŠIMĄ ATSIIMTI?

Taip, informaciją apie užsakymo paruošimą bei išsiuntimą gausite el. paštu. Užsakymo pristatymo būseną galėsite stebėti DPD arba Omniva puslapyje. 

  • AR GALIMA SUJUNGTI ATSKIRAI PATVIRTINTUS UŽSAKYMUS? 

Sujungti skirtingų užsakymų į vieną galimybių nėra.

  • KAIP GALIMA ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Apmokėti www.ede.lt užsakymą galite: 

  • per atsiskaitymų platformą „Paysera“ pasirinkus savo e. banką; 
  • „Lietuvos pašto“ skyriuje;
  • „Payposte“ skyriuje; 
  • parduotuvėje „Maxima“ ir „Narvesen“ (Norvest);
  • „Lietuvos spauda“ kioskuose. 
  • KOKIU LAIKU PRISTATOMOS PREKĖS? KAS JAS PRISTATO?

Mūsų prekių pristatymais rūpinasi DPD ir Omniva. Detalesnę pristatymų informaciją galite rasti čia: nuoroda į „PRISTATYMAS“. Pristatymo būseną galėsite stebėti DPD ir Omniva puslapiuose.

  • KĄ DARYTI, JEI KEIČIASI PRISTATYMO ADRESAS?

Apie pasikeitusį adresą informuokite kurjerį. 

KIEK KAINUOJA PRISATYMAS?

 Pristatymo kaina paštomatu -2.9Eur; Kurjeriu – 4.9Eur.

  • KAIP GALĖČIAU GRĄŽINTI PREKES?

Prekes galima grąžinti per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos, prieš tai užpildžius prekių grąžinimo formą. Prekes galite išsiųsti adresu: Viktorija Pirogova, Pergalės g. 17-14, Elektrėnai, LT26126, tel. 867084854. 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje;
  • prekė turi būti nesugadinta; 
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo pirkėjas.

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse); 
  • užpildytas grąžinimo aktas.

  • KAIP GRĄŽINAMI PINIGAI GRĄŽINUS PREKES?

Pinigai bus grąžinti per 14 darbo dienų į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

  • KADA GAUSIU PINIGUS UŽ GRĄŽINTAS PREKES? 

Pinigai už prekes yra grąžinami per 14 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į sandėlį.

  • KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU NE TĄ PREKĘ ARBA PREKĖ YRA SU DEFEKTU?

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@ede.lt. Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

DUK – Dažniausiai užduodami klausimai.